یاران آخرالزمانی
یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
بر اساس این ماده واحده از تاریخ تصویب این قانون تعطیلات عید سعید فطر به 2 روز افزایش می یابد و در صورت تقارن روز دوم شوال با تعطیلات رسمی یا هفتگی روز بعد از تعطیلات تعطیل خواهد بود.
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای موافق به لایحه یک فوریتی دولت با افزایش تعطیلی عید فطر به دو روز موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه بررسی لایحه یک فوریتی افزایش تعطیلات عید سعید فطر را در دستور کار داشتند.

نمایندگان مجلس پس از استماع نظرات موافق و مخالف و دفاع نماینده دولت از این لایحه دولتی با 147 رای موافق، 36 رای مخالف و 16 رای ممتنع از 214 نماینده حاضر با کلیات این لایحه موافقت کردند.

سپس نمایندگان در بررسی ماده واحده با 143 رای موافق، 24 رای مخالف و 7 رای ممتنع از 202 نماینده حاضر این ماده واحده را به تصویب رساندند.

بر اساس این ماده واحده از تاریخ تصویب این قانون تعطیلات عید سعید فطر به 2 روز افزایش می یابد و در صورت تقارن روز دوم شوال با تعطیلات رسمی یا هفتگی روز بعد از تعطیلات تعطیل خواهد بود.

 در همین حال عضو ستاد استهلال استان قم گفت: رویت هلال ماه شوال در غروب سه شنبه با ابزار نه چندان قوی امکان پذیر و چهارشنبه عید سعید فطر است.

سید رضا قلمکاریان اصفهانی با اشاره به رویت هلال ماه شوال به مهر گفت: با توجه به اینکه هلال صبحگاهی (آخرین هلال رمضان 1433 ) امروز در آسمان با چشم غیر مسلح رویت شده است لذا دوشنبه زمان مقارنه ماه و خورشید خواهد بود و امکان رویت هلال ماه در روز دوشنبه در منطقه خاورمیانه، شرق آسیا، استرالیا، اروپا، آمریکای شمالی و بخش وسیعی از آفریقا به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: بر این اساس غروب سه شنبه قطعا هلال ماه در سراسر کشور با ابزار نه چندان قوی قابل رویت و اندکی پس از غروب خورشید به راحتی در مناطق جنوبی ایران قابل رویت است.

 مدیر موسسه نجوم کبریا ادامه داد: در صورت مساعد بودن هوا هلال ماه در مناطق مرکزی و شمالی کشور با چشم غیر مسلح قابل رویت و روز سه شنبه آخرین روزماه مبارک رمضان و چهارشنبه عید سعید فطر خواهد بود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.